Per fi m'he dedicat a fer fotos a la casa de Beijing. Estem en el pis 21 en un “compund” (recinte) de 4 edificis. Hi ha un parc al mig d'aquests 4 edificis i una tanca que també els rodeja. A la porta del recinte hi ha un “segurata” i a l'entrada del nostre edifici, n'hi ha un altre...encara que entra i surt qui vol...ups!!! Estem molt a prop de metro, de la zona d'oci (oooooeeeeeeee!!!) i de supermercats, un d'ells amb productes d'importació...que a vegades fa falta.
La casa no és molt gran però tenim el necessari: una cuina amb microones i forn, un lavabo amb la rentadora a dins, una habitació per dormir, un menjador amb parquet (fals, per suposat) amb TV, aire condicionat, Internet, calefacció (per aguantar els freds hiverns de per aquí) i un gran finestral que ens dóna llum tot el dia. I, a més, amb mobiliari IKEA, jeje. Crec que no necessitem res més. Aquí us deixo amb unes quantes “fotillos”.
Fins després!!!
Por fin me he dedicado a hacer fotos a la casa de Beijing. Estamos en el piso 21 en un “compund” (recinto) de 4 edificios. Hay un parque en medio de estos 4 edificios y una valla que también los rodea. A la puerta del recinto hay un “segurata” y a la entrada de nuestro edificio, hay otro...aunque entra y sale quien quiere...ups!!! Estamos muy cerca de metro, de la zona de ocio (oooooeeeeeeee!!!) y de supermercados, uno de ellos con productos de importación...que a veces hace falta. La casa no es muy grande pero tenemos lo necesario: una cocina con microondas y horno, un lavabo con lavadora adentro, una habitación para dormir, un comedor con parqué (falso, por supuesto) con TV, aire acondicionado, Internet, calefacción (para aguantar los fríos inviernos de por aquí) y un gran ventanal que nos da luz todo el día. Y además con mobiliario IKEA, jeje. Creo que no necesitamos nada más. Aquí os dejo con unas cuántas “fotillos”.
Hasta luego!!!
Miki Chang
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada