Ara estic....

19.9.11

Se m'ha acabat el “xollo”/ Se me ha acabado el “chollo”

Avui és dilluns i és un dia una mica especial ja que començo una nova feina. Com us vaig comentar, es tracta de testejar uns mòbils que sortiran al mercat d'aquí poc. No es tracta solament de verificar l'idioma (aquest cop és l'espanyol el que haig de corregir) sinó també la seva funcionalitat. No puc dir res més per que he firmat un contracte de confidencialitat, jeje, ups!!! Sí, tinc contracte amb un visat que en teoria no em permet treballar. És una cosa rara per que tothom ho fa aquí a Xina i les autoritats xineses ho saben de sobres. Fins i tot pagaré impostos. Qui sap, potser en breu em deportaran...
Aquesta feina la combinaré amb la de monitor de natació, així que ara amb una cosa i l'altre, treballaré a jornada completa. Vaja, com diu el títol: se m'ha acabat el “xollo”. Ara només tindré lliures els dissabtes però bé, mirem la part positiva ja que per fi podré estalviar alguna cosa.
L'empresa sembla seria i durant dues setmanes farem formació amb dos persones que han vingut de Finlàndia expressament per això. Som un equip d'unes 20 persones i cadascú és d'una nacionalitat diferent. Jo seré l'últim responsable de que el mòbil arribi a les tendes sense cap tipus d'error, tant d'idioma com en el seu funcionament...ups!!! El projecte dura uns 8 mesos així que fins al maig de l'any que ve no m'haig de preocupar per la feina...en teoria. L'únic problema és que està una mica lluny, com l'altra empresa on anava, però m'hauré d'adaptar.
A part d'això, la vida a Beijing segueix igual. Bé, mentida, el temps està canviant i ho fa ràpidament. El fresquet ens ha envaït i ens hem de preparar. De moment ens hem comprat un edredó i jo m'he comprat uns quants polars. Hem aconseguit també pagar tres mesos més de pis, ja que aquí paguem de tres en tres i per avançat, i fins al desembre ja no tenim que pensar en el lloguer, jeje.
L'amic de la Lailla va arribar ahir mateix per la matinada i ahir mateix el vàrem “facturar” a fer una ruta amb tren per Xina durant una setmana. Finalment, hem pogut comprar tots els bitllets de tren que ell ens va demanar excepte un ja que ens hem d'esperar fins a 10 dies abans de la sortida. Això si, el fuet es va quedar aquí...mmmmm!!! També la roba que ens va portar. Ell torna a venir el divendres que ve justament per celebrar el seu aniversari amb nosaltres. Ah, per cert, agraeixo al Loku tota la logística entre Granollers i Barcelona. Ha arribat tot perfecte.
En quant a les noticies a la tele estatal xinesa: el Camacho a guanyat el seu primer partit amb la selecció xinesa i atenció, també noticia en els titulars de la tele xinesa, la prohibició de les corregudes de toros a Catalunya. Bona noticia, sens dubte!!!

Hoy es lunes y es un día un poco especial ya que empiezo un nuevo trabajo. Como os comenté, se trata de testear unos móviles que saldrán al mercado en poco tiempo. No se trata solamente de verificar el idioma (esta vez es el español lo que tengo que corregir) sino también su funcionalidad. No puedo decir nada más por que he firmado un contrato de confidencialidad, jeje, ups!!! Sí, tengo contrato con un visado que en teoría no me permite trabajar. Es una cosa rara pero todo el mundo lo hace aquí en China y las autoridades chinas lo saben de sobra. Incluso pagaré impuestos. Quien sabe, quizás en breve me deportarán...
Este trabajo lo combinaré con el de monitor de natación, así que ahora entre una cosa y la otra, trabajaré a jornada completa. Vaya, como dice el título: se me ha acabado lo “chollo”. Ahora sólo tendré libres los sábados pero bueno, miraremos la parte positiva ya que por fin podré ahorrar.
La empresa parece seria y durante dos semanas haremos una formación con dos personas que han venido de Finlandia expresamente para ello. Somos un equipo de unas 20 personas y cada uno es de una nacionalidad diferente. Yo seré el último responsable de que el móvil llegue a las tiendas sin ningún tipo de error, tanto de idioma como en su funcionamiento...ups!!! El proyecto dura unos 8 meses así que hasta mayo del año que viene no me tengo que preocupar por el trabajo...en teoría. El único problema es que está un poco lejos, como la otra empresa donde iba, pero me tendré que adaptar.
Aparte de esto, la vida en Beijing sigue igual. Bueno, mentira, el tiempo está cambiando y lo hace rápidamente. El fresquito nos ha invadido y nos tenemos que preparar. Por el momento, nos hemos comprado un edredón y yo me he comprado unos cuántos polares. Hemos conseguido también pagar tres meses más de piso, puesto que aquí pagamos de tres en tres y por adelantado, y hasta diciembre ya no tenemos que pensar en el alquiler, jeje.
El amigo de Lailla llegó ayer mismo por la madrugada y ayer mismo lo “facturamos” a hacer una ruta en tren por China durante una semana. Finalmente, hemos podido comprar todos los billetes de tren que él nos pidió excepto uno puesto que nos tenemos que esperar hasta 10 días antes de la salida. Eso si, el fuet se quedó aquí...mmmmm!!! También la ropa que nos trajo. Él vuelve a venir el próximo viernes justamente para celebrar su cumpleaños con nosotros. Ah, por cierto, agradezco a Loku toda la logística entre Granollers y Barcelona. Ha llegado todo perfecto.
En en cuanto a las noticias en la tele estatal china: Camacho a ganado su primer partido con la selección china y atención, también noticia en los titulares de la tele china, la prohibición de las corridas de toros en Cataluña. Buena noticia, sin duda!!!

Miki Chang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada