Poc a poc, com és normal, anem coneixent més gent ja sigui de la feina, de l'escola de xinès, amics d'amics...Conseqüentment, com és normal, cada cop tenim també més coses a fer i amb més gent que quedar. Una festa per aquí, un sopar per allà, un aperitiu un altre dia..fa que sempre tinguem alguna cosa que fer el cap de setmana. Durant la setmana costa més per que arribem una mica tard a casa, al voltant de les vuit. Ahir mateix, sopar amb un company de feina de natació i la setmana que ve sembla que el meu amic cubà ens convidarà a menjar “ropa vieja”, un menjar típic del seu país. Ja us explicaré. Tot i així, el diumenge, en principi, me'l reservo per “apalancar-me” a casa i és quan tinc temps d'escriure el bloc.
En quant al temps, cada dia fa més fred però ho porto bé. Fa dos dies vàrem arribar a 6 graus negatius per la nit i diuen que aquest dimecres vinent caurà una petita nevada...ups. Crec que aquesta tarda activaré el meu pla anti-fred comprant-me uns guants i una bufanda. Sort que a casa (i a la feina) s'està calentet. Això sí, els dies són assolellats a més no poder. El fred ha fet que deixem també els viatgets que volíem fer per Xina fins a l'abril o maig de l'any que ve.
Per cert, volíem anar cap a BCN aquest nadal però els preus dels bitllets i la falta de dies ens han fet reconsiderar la nostra idea. Ho haurem de retardar una mica i no crec que sigui abans de Setmana Santa. A veure si ho podem coordinar tot millor llavors. Pobreta mama...snif, snif.
La meva gola i la tos han millorat. El xarop i les pastilles xineses funcionen i ja em trobo molt millor. Tot i així no estic al 100% i m'haig de cuidar una mica més ja que el temps no acompanya gaire. No m'agradaria acabar en un hospital xinès, jeje.
Ja m'he assabentat també del resultat de les eleccions ja que al canal xinès ho repeteixen cada dia. Què puc dir? Prepareu-vos? Jeje. També he vist que el Barça ja no va tant bé...oohh!! Per cert, ja estic buscant un lloc i gent per veure “el clásico”. No sé com ho faré per que aquí a Xina el donaran a les 5h del matí. Bé, la veritat és que sí que sé com ho faré. Una festa i a veure el partit sense dormir...jeje.
No gaire més que explicar així que us abandono fins la setmana que ve. Adeeeeeeeeeeeeeuuu!!! (vaig a veure si puc penjar una “foto de la setmana”...)
Poco a poco, como es normal, vamos conociendo más gente ya sea del trabajo, de la escuela de chino, amigos de amigos... Consecuentemente, como es normal, cada vez tenemos también más cosas que hacer y más gente con la que quedar. Una fiesta por aquí, una cena por allá, un aperitivo otro día...hace que siempre tengamos algo que hacer el fin de semana. Durante la semana cuesta más porque llegamos un poco tarde a casa, alrededor de las ocho. Ayer mismo, cena con un compañero de trabajo de natación y la semana que viene parece que mi amigo cubano nos invitará a comer "ropa vieja", una comida típica de su país. Ya os contaré. Sin embargo, el domingo, en principio, me lo reservo para "apalancarme" en casa y es cuando tengo tiempo de escribir el blog.
En cuanto al tiempo, cada día hace más frío pero lo llevo bien. Hace dos días llegamos a 6 grados negativos por la noche y dicen que este miércoles próximo caerá una pequeña nevada...ups. Creo que esta tarde activaré mi plan anti-frío comprándome unos guantes y una bufanda. Menos mal que en casa (y en el trabajo) se está calentito. Eso sí, los días son soleados a más no poder. El frío ha hecho que dejemos también los viajecitos que queríamos hacer por China hasta abril o mayo del próximo año.
Por cierto, queríamos ir hacia Barcelona estas navidades pero los precios de los billetes y la falta de días nos han hecho reconsiderar nuestra idea. Lo tendremos que retrasar un poco y no creo que sea antes de Semana Santa. A ver si lo podemos coordinar todo mejor entonces. Pobrecita mama...snif, snif.
Mi garganta y la tos han mejorado. El jarabe y las pastillas chinas funcionan y ya me encuentro mucho mejor. Sin embargo no estoy al 100% y me tengo que cuidar un poco más ya que el tiempo no acompaña mucho. No me gustaría terminar en un hospital chino, jeje.
Ya me he enterado también del resultado de las elecciones ya que en el canal chino lo repiten cada día. ¿Qué puedo decir?, ¿Hay que prepararse?, jeje. También he visto que el Barça ya no va tan bien...¡oohh! Por cierto, ya estoy buscando un lugar y gente para ver "el clásico". No sé cómo lo haré porque aquí en China lo darán a las 5h de la mañana. Bueno, la verdad es que sí sé cómo lo haré. Una fiesta y a ver el partido sin dormir ... jeje.
No mucho más que contar así que os abandono hasta la próxima semana. Adeeeeeeeeeeeeeuuu! (voy a ver si puedo colgar una "foto de la semana"...)
Miki Chang
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada