L’excusa de la visita dels dos amics de la Lailla ens ha permet donar voltes i visitar llocs de Beijing que encara no havíem vist. Són aquests indrets, monuments o museus que sempre deixes per l’últim moment ja que, a priori, no són importants. Alguns d’ells et sorprenen i en altres et preguntes perquè has perdut el temps venint a veure’l. Desafortunadament, el temps no ens ha acompanyat i tots els dies han estat ennuvolats i, fins i tot, ha plogut. És l’únic que no es pot controlar quan ets un “motxillero” però si que et pots adaptar.
Aquesta visita també ha fet que cada dia estem menjant a fora i provant diferents restaurants. Els nostres convidats no volen ni sentir a parlar de restaurants italians, espanyols, mexicans...sinó que prefereixen provar principalment el menjar asiàtic i concretament el xinès (normal, no?). Sense anar més lluny, fa dos dies vàrem provar el que s’anomena “hotpot”. Es tracta d’una olla al mig de la taula amb una espècie de sopa o salsa que es manté sempre calenta gracies a un foc de gas que hi ha a la mateixa taula. A part, es demanen diferents ingredients com pot ser carn, vegetals, pasta...i un mateix se’ls va cuinant amb el líquid calent de dins de l’olla amb l’ajuda d’uns palets xinesos i d’una cullera. A part de menjar, passes un moment entretingut. Com no, també vàrem menjar el famós ànec a la pequinesa. Molt bo, per cert. Això més el “hotpot”, tant d’arròs, un indi, un coreà i tant menjar a fora ha fet que la meva panxa ara sobresurti una mica. Bé, no passa res. Un dels amics de la Lailla va marxar el divendres passat i l’altre marxa demà així que a partir de dimecres amanida cada dia.
Nosaltres de moment estem bé. Jo estic buscant feina però ara per ara de res de res. O sigui que m’hauré de conformar amb la natació a partir del mes que ve. Ah, sí, hi ha una petita novetat. Hem comprat un bitllet a Malàisia pel mes de juliol. Ens anirem tres setmanes per desconnectar una mica dels xinesos i per agafar forces per la recta final de la nostra estança a Beijing. Ja tinc ganes de que arribi el dia i ja us aniré informant més detalladament a mida que s’acosti la data.
De moment res més que explicar. Felicitar al Madrid per la seva victòria contra el Barça. Vaig quedar amb uns amics per veure el partit a les 2h de la nit en un bar i si ho sé em quedo a casa, jeje. Un altre cop serà. Fins la pròxima!!!
La excusa de la visita de los dos amigos de Lailla nos ha permitido dar vueltas y visitar lugares de Beijing que todavía no habíamos visto. Son estos lugares, monumentos o museos que siempre dejas para el último momento ya que, a priori, no son importantes. Algunos de ellos te sorprenden y en otros te preguntas porque has perdido el tiempo viniendo a verlo. Desafortunadamente, el tiempo no nos ha acompañado y todos los días han estado nublados e, incluso, ha llovido. Es lo único que no se puede controlar cuando eres un "mochilero" pero si que te puedes adaptar.
Esta visita también ha hecho que cada día estemos comiendo fuera y probando diferentes restaurantes. Nuestros invitados no quieren ni oír hablar de restaurantes italianos, españoles, mexicanos... sino que prefieren probar principalmente la comida asiática y concretamente la china (normal, ¿no?). Sin ir más lejos, hace dos días probamos lo que se llama "hotpot". Se trata de una olla en medio de la mesa con una especie de sopa o salsa que se mantiene siempre caliente gracias a un fuego de gas que hay en la misma mesa. Aparte, se piden diferentes ingredientes como puede ser carne, vegetales, pasta... y uno mismo los va cocinando con el líquido caliente dentro de la olla con la ayuda de unos palillos chinos y de una cuchara. Aparte de comer, pasas un momento entretenido. Como no, también comimos el famoso pato a la pequinesa. Muy bueno, por cierto. Esto más el "hotpot", tanto arroz, un indio, un coreano y tanto comer fuera ha hecho que mi barriga ahora sobresalga un poco. Bueno, no pasa nada. Uno de los amigos de Lailla se fue el viernes pasado y el otro se marcha mañana así que a partir del miércoles ensalada cada día.
Nosotros de momento estamos bien. Yo estoy buscando trabajo pero hoy por hoy de nada de nada. O sea que me tendré que conformar con la natación a partir del mes que viene. Ah, sí, hay una pequeña novedad. Hemos comprado un billete a Malasia para el mes de julio. Nos iremos tres semanas para desconectar un poco de los chinos y para coger fuerzas para la recta final de nuestra estancia en Beijing. Ya tengo ganas de que llegue el día y ya os iré informando más detalladamente a medida que se acerque la fecha.
De momento nada más que explicar. Felicitar al Madrid por su victoria contra el Barça. Quedé con unos amigos para ver el partido a las 2h de la noche en un bar y si lo sé me quedo en casa, jeje. Otra vez será. ¡Hasta la próxima!
Miki Chang
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada