Ara estic....

13.12.11

La foto de la setmana (5)/ La foto de la semana (5)

I jo que sé...!
Seré breu. Aquesta setmana la foto es titula: “I jo que sé...”. Està clar per que, no? El meu amic i jo no ens “enterem” de res. És una foto presa al Districte d'Art 798 de Beijing, una antiga fàbrica d'electrònics de l'època cent per cent comunista xinesa d'ara fa uns quants anys. El complexe és enorme i avui en dia és on molts dels artistes xinesos s'han instal·lat per crear les seves obres i per obrir les seves galeries d'art. Sens dubte, una de les millors visites a fer a Beijing. Per cert, jo sóc el de l'esquerra, eh!

Seré breve. Esta semana la foto se titula: "Y yo que sé ...". Está claro por que, ¿no? Mi amigo y yo no nos "enteramos" de nada. Es una foto tomada en el Distrito de Arte 798 de Beijing, una antigua fábrica de electrónicos de la época cien por cien comunista china de hace unos cuantos años. El complejo es enorme y hoy en día es donde muchos de los artistas chinos se han instalado para crear sus obras y para abrir sus galerías de arte. Sin duda, una de las mejores visitas que hacer en Beijing. Por cierto, yo soy el de la izquierda, eh!

Miki Chang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada