Una altra setmana més ha passat i hi ha hagut un petit canvi. Ha estat un petit canvi de futur però no del present. Ja us vaig dir que la nostra idea era tornar a Barcelona a l’estiu amb tren, amb el transsiberià. Doncs bé, ens hem posat a buscar informació del que podíem fer i que podíem visitar durant aquest viatge. Sembla molt interessant i tot un repte. També, hem buscat informació del que ens podria costar i és aquí on ja no ho veiem tan clar. La veritat és que s’escapa del nostre pressupost i Rússia i el tren no són tan econòmics com imaginàvem. Així que, de moment, hem abandonat aquesta idea i estem en un punt mort. Encara no sabem que fer. L’única cosa que sabem és que els nostres contractes, tant laborals com el del pis, acaben al juny. El nostre cap ja hi està treballant però no hi ha res concret. El que sembla segur és que farem un petit viatget en aquelles dates però no us puc dir res més simplement perquè no sé res. Us aniré informant en quant jo mateix sàpiga alguna cosa.
La setmana passada, concretament el dia 8, va ser el dia de la dona. Us creieu que a Xina no es celebraria? Doncs esteu molt equivocats. És més, tota dona que treballi té 4 hores de festa remunerades i això és per llei. I aquí una situació curiosa que va passar a la meva empresa. Tothom va rebre un email de l’empresa dient que totes les noies tenien 4 hores de festa pagades aquell dia. De seguida, la nostra responsable va enviar un altre email dient que això no era aplicable a les dones del nostre departament. Ups, i per què? Molt senzill, nosaltres estem contractats a mitja jornada. Hauríeu de veure les cares del sector femení. Pobres. Per compensar-ho, el mateix email deia que el divendres tots tindríem pizza gratis per dinar...oooeeee!!! Un canvi just? Jeje
Un altre cap de setmana a casa i aquest amb raó. El fred ja s’acaba però abans de marxar les previsions deien que volia fer la guitza una mica més. Finalment no ha sigut per tant i aquesta setmana comença amb temperatures primaverals però encara fresquetes. Si que dura aquest l’hivern...!
Ja heu observat que la setmana no ha estat gaire excitant. Tot i així, la proximitat del bon temps farà que això canviï ràpidament i que les ganes de sortir i fer coses també tornin. Per si no ho heu notat: NO M’AGRADA L’HIVERN!!!
Otra semana más ha pasado y ha habido un pequeño cambio. Ha sido un pequeño cambio de futuro pero no del presente. Ya os dije que nuestra idea era volver a Barcelona en verano en tren, en el transiberiano. Pues bien, nos hemos puesto a buscar información de lo que podíamos hacer y que podíamos visitar durante este viaje. Parece muy interesante y todo un reto. También, hemos buscado información de lo que nos podría costar y es aquí donde ya no lo vemos tan claro. La verdad es que se escapa de nuestro presupuesto y Rusia y el tren no son tan económicos como imaginábamos. Así que, de momento, hemos abandonado esta idea y estamos en un punto muerto. Todavía no sabemos que hacer. Lo único que sabemos es que nuestros contratos, tanto laborales como el del piso, acaban en junio. Nuestra cabeza ya está trabajando pero no hay nada concreto. Lo que parece seguro es que haremos un pequeño viajecito por aquellas fechas pero no os puedo decir nada más simplemente porque no sé nada. Os iré informando en cuanto yo mismo sepa algo.
La semana pasada, concretamente el día 8, fue el día de la mujer. ¿Os creéis que en China no se celebraría? Pues estáis muy equivocados. Es más, toda mujer que trabaje tiene 4 horas de fiesta remuneradas y eso es por ley. Y aquí una situación curiosa que pasó en mi empresa. Todo el mundo recibió un email de la empresa diciendo que todas las chicas tenían 4 horas de fiesta pagados ese día. Enseguida, nuestra responsable envió otro email diciendo que eso no era aplicable a las mujeres de nuestro departamento. Ups, ¿y por qué? Muy sencillo, nosotros estamos contratados a media jornada. Deberíais ver las caras del sector femenino. Pobres. Para compensarlo, el mismo email decía que el viernes todos tendríamos pizza gratis para comer... ¡oooeeee! ¿Un cambio justo? Jeje
Otro fin de semana en casa y este con razón. El frío ya se acaba pero antes de partir las previsiones decían que quería fastidiarnos un poco más. Finalmente no ha sido para tanto y esta semana comienza con temperaturas primaverales pero aún fresquitas. ¡Si que dura este invierno...!
Ya habéis observado que la semana no ha sido muy excitante. Sin embargo, la proximidad del buen tiempo hará que esto cambie rápidamente y que las ganas de salir y hacer cosas también vuelvan. Por si no lo habéis notado: ¡NO ME GUSTA EL INVIERNO!
Miki Chang
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada