Ara estic....

26.3.12

Quin hivern més llarg/ Qué invierno más largo

La temperatura va pujant a poc a poc. Durant el dia arribem als 15 graus sobre zero. El problema és la nostra casa. No li toca ni un sol minut de sol i això a la nit es nota. Jo a vegades he de dormir tapat amb dos pantalons i dos polars...ups. Tot i així cada dia s’està millor. Durant el dia, la jaqueta ja comença a sobrar.
No sé si és perquè arriba la primavera però els meus nens de la natació aquesta setmana estan revolucionats. Costa controlar-los. Esperem que es calmin sinó haure de prendre mesures, jeje. Per altra banda, la feina dels mòbils és tot el contrari. El fi del projecte s’acosta i cada cop hi ha menys feina. Diguem que treballo un 20% de la jornada laboral. L’altre 80 per cent me’l passo a Internet o xerrant amb els companys. Zero estrès, ja ho veieu. A sobre, han posat un futbolí al passadís. Si estem avorrits, ja sabem, a fer unes partidetes. Ni que treballéssim a Google.
Tota la setmana ha estat sense novetats. Només el cap de setmana s’ha animat una mica. El dissabte, amb alguns de la feina, vàrem anar a un bufet a dinar. Era un lloc enorme. No us enganyo si us dic que era com mitja planta de “El Corte Inglés”. Tot tipus de menjar. Ens passàvem més temps donant voltes per trobar el que volíem agafar que menjant a la taula. Tot i així, uns 4 o 5 viatges per omplir el meu plat sí que vaig fer...je.
El diumenge em va tocar treballar una mica. Només una mica. Hi havia campionat de natació entre els nens del club de natació i vaig anar a donar un cop de mà en l’organització i a veure com nedaven alguns dels meus nens. Jo sóc el monitor dels més petits i tots ells van acabar la piscina. No em va tocar saltar a l’aigua cap vegada. Bravo per ells!!!
D’aquí a uns dies vénen uns amics de la Lailla a visitar-nos així que estem una mica “liats” amb els preparatius. Organitzant el viatge, comprant els bitllets de tren, comprant llençols i un matalàs (que no tenim)...A mi m’agrada això, ja ho sabeu. A veure si algú dels meus amics també ve cap aquí...no us animeu? S’accepten nens petits! Jeje.
Ja quasi ha passat l’hivern i la nostra vida social es torna a animar. Ara ens veiem bastant amb una parella d’espanyols que s’assemblen molt a nosaltres en com han arribat aquí. Han fet un viatge d’uns quants mesos i ara ella treballa amb la Lailla també de professora de cuina. S’agraeix això de compartir el mateix sentit de l’humor i forma de pensar i d’escoltar expressions que escoltes només al teu país i amics.
Poc a poc també ja sabem el que farem en els mesos pròxims. Les últimes conversacions sobre el nostre futur apunten que definitivament no anirem a BCN per la festa major. Ho haurem d’endarrerir i volem passar el Nadal i Cap d’Any a casa. De moment no és res definitiu però aquesta última opció és la més probable actualment. Ja sabeu “No plan is a good plan” (sense pla, és un bon pla).

La temperatura va subiendo poco a poco. Durante el día llegamos a los 15 grados sobre cero. El problema es nuestra casa. No le toca ni un solo minuto el sol y esto por la noche se nota. Yo a veces tengo que dormir tapado con dos pantalones y dos polares... ups. Sin embargo cada día se está mejor. Durante el día, la chaqueta ya empieza a sobrar.
No sé si es porque llega la primavera pero mis niños de la natación esta semana están revolucionados. Cuesta controlarlos. Esperemos que se calmen sino tendré que tomar medidas, jeje. Por otra parte, el trabajo de los móviles es todo lo contrario. El fin del proyecto se acerca y cada vez hay menos trabajo. Digamos que trabajo un 20% de la jornada laboral. El otro 80 por ciento me lo paso en Internet o charlando con los compañeros. Cero estrés, ya lo veis. Para colmo, han puesto un futbolín en el pasillo. Si estamos aburridos, ya sabemos, a hacer unas partiditas. Ni que trabajáramos en Google.
Toda la semana ha estado sin novedades. Sólo el fin de semana se ha animado un poco. El sábado, con algunos del trabajo, fuimos a un bufete a comer. Era un lugar enorme. No os engaño si os digo que era como media planta de "El Corte Inglés". Todo tipo de comida. Nos pasábamos más tiempo dando vueltas para encontrar lo que queríamos coger que comiendo en la mesa. Aun así, unos 4 o 5 viajes para llenar mi plato sí que hice... je.
El domingo me tocó trabajar un poco. Sólo un poco. Había campeonato de natación entre los niños del club de natación y fui a echar una mano en la organización y ver cómo nadaban algunos de mis niños. Yo soy el monitor de los más pequeños y todos ellos acabaron la piscina. No me tocó saltar al agua nunca. ¡Bravo por ellos!
Dentro de unos días vienen unos amigos de Lailla a visitarnos así que estamos un poco "liados" con los preparativos. Organizando el viaje, comprando los billetes de tren, comprando sábanas y un colchón (que no tenemos... A mí me gusta esto, ya lo sabéis. A ver si alguien de mis amigos también viene hacia aquí... ¿no os animáis? ¡Se aceptan niños pequeños! Jeje.
Ya casi ha pasado el invierno y nuestra vida social se vuelve a animar. Ahora nos vemos bastante con una pareja de españoles que se parecen mucho a nosotros en cómo han llegado aquí. Han hecho un viaje de varios meses y ahora ella trabaja con Lailla también de profesora de cocina. Se agradece eso de compartir el mismo sentido del humor y forma de pensar y de escuchar expresiones que escuchas sólo en tu país y amigos.
Poco a poco también ya sabemos lo que haremos en los próximos meses. Las últimas conversaciones sobre nuestro futuro apuntan a que definitivamente no iremos a BCN para la fiesta mayor. Lo tendremos que retrasar y queremos pasar la Navidad y Fin de Año en casa. De momento no es nada definitivo pero esta última opción es la más probable actualmente. Ya sabéis "No plan is a good plan" (sin plan, es un buen plan).

Miki Chang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada