Ara estic....

18.9.12

I un altre “bodorrio”/ Y otro “bodorrio”


Visca els nuvis!
És que no parem. El divendres passat vàrem tenir un altre casament a Xina. Aquest cop a Beijing i els protagonistes van ser una parella espanyola amics nostres. El lloc per la cerimònia va ser el consolat espanyol i l’encarregat per dur-la a terme va ser ni més ni menys que el cònsol espanyol a la capital xinesa, un “tiu” bastant amè. Després del “sí quiero” i de les corresponents fotos, el cònsol ens va convidar a cava, tot un detall, no? Ara ja sabeu a on van tots els impostos que esteu pagant, je. A la sortida, i com mana la tradició, l’arròs no va faltar. Els xinesos ens miraven amb cara rara suposo que pensant que l’arròs no és per això sinó que per menjar... ups!
Per la nit, un sopar molt ben organitzat en la terrassa d’un restaurant xinés. Érem uns 20 assistents i, com sempre passa a Xina, va sobrar menjar per tot arreu. Jo vaig ser l’encarregat de la música. Els nuvis em van demanar una mica de “pachangueo” i això els vaig portar. Una mica de “Camarón, el Chaval de la Peca, Paquito el Chocolatero, los Inhumanos”... Va ser molt divertit però més divertit va ser recordar les cançons. Per acabar, els més joves (no xinesos), com sempre, vàrem acabar la nit en un bar pròxim. Felicitats Jorge i Alicia!
Canviant de tema. Cada cop falta menys per la nostra partida de Beijing i poc a poc ens anem organitzant pel viatge de tornada. Ja tenim el vol a Barcelona des de Bangkok. També tenim el vol que va de Myanmar a Bangkok. I ara, finalment, ja hem tancat el cercle i hem comprat el vol que ens portarà de Beijing a Mandalay, una de les ciutats birmanes i des d’on començarem una volta pel país el 20 de novembre. Quines ganes què tinc!

Es que no paramos. El viernes pasado tuvimos otra boda en China. Esta vez en Beijing y los protagonistas fueron una pareja española amigos nuestros. El lugar para la ceremonia fue el consulado español y el encargado para llevarla a cabo fue nada menos que el cónsul español en la capital china, un tío bastante ameno. Después del "sí quiero" y de las correspondientes fotos, el cónsul nos invitó a cava, todo un detalle, ¿no? Ahora ya sabéis a dónde van todos los impuestos que estáis pagando, je. A la salida, y como manda la tradición, el arroz no faltó. Los chinos nos miraban con cara rara supongo que pensando que el arroz no es para eso sino que para comer... ¡ups!
Por la noche, una cena muy bien organizada en la terraza de un restaurante chino. Éramos unos 20 asistentes y, como siempre ocurre en China, sobró comida por todas partes. Yo fui el encargado de la música. Los novios me pidieron algo de "pachangueo" y eso les llevé. Un poco de "Camarón, el Chaval de la Peca, Paquito el Chocolatero, los Inhumanos"... Fue muy divertido pero más divertido fue recordar las canciones. Por último, los más jóvenes (no chinos), como siempre, acabamos la noche en un bar cercano. ¡Felicidades Jorge y Alicia!
Cambiando de tema. Cada vez falta menos para nuestra partida de Beijing y poco a poco nos vamos organizando el viaje de vuelta. Ya tenemos el vuelo a Barcelona desde Bangkok. También tenemos el vuelo que va de Myanmar a Bangkok. Y ahora, finalmente, ya hemos cerrado el círculo y hemos comprado el vuelo que nos llevará de Beijing a Mandalay, una de las ciudades birmanas y desde donde comenzaremos una vuelta por el país el 20 de noviembre. ¡Qué ganas que tengo!

Miki Chang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada