Ara estic....

26.2.13

La foto de la setmana (71)/ La foto de la semana (71)


Seguretat extrema

Anava amb la motxilla a l’esquena cap a casa d’un amic a Shanghai. La càmera estava al fons del tot de la bossa però no podia deixar passar aquesta oportunitat. En quant vaig fer la foto ja sabia que seria la d’aquesta setmana. No esteu d’acord? Va, la titularem “Seguretat extrema”.
Sí, es tracta d’un cadenat casolà que assegura un tricicle a una cadira. El sistema de seguretat no és, diguem, petit. Em pregunto si realment funciona. La veritat és que no sé si estic més preocupat per la grandària del cadenat o per a on es troba lligada la bicicleta. La cadira estarà enganxada al terra? Simplement genial!

Iba con la mochila a la espalda a casa de un amigo en Shanghái. La cámara estaba debajo del todo de la bolsa pero no podía dejar pasar esta oportunidad. En cuanto hice la foto ya sabía que sería la de esta semana. ¿No estáis de acuerdo? Va, la titularemos "Seguridad extrema".
Sí, se trata de un candado casero que asegura un triciclo a una silla. El sistema de seguridad no es, digamos, pequeño. Me pregunto si realmente funciona. La verdad es que no sé si estoy más preocupado por el tamaño del candado o por donde se encuentra atada la bicicleta. ¿La silla estará pegada al suelo? ¡Simplemente genial!

Miki Chang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada