Ara estic....

18.3.13

Coses de les cases/ Cosas de las casas



Bé, comencem bé la setmana. La Lailla ja treballa. Jo de moment he fet alguna entrevista per classes de natació però encara no s’ha concretat res de res. També he contactat amb el meu antic cap de Beijing perquè em va dir que tenia alguna cosa per aquí. A veure com va.
En quant al pis... uns petits, molt petits problemilles. Anècdotes diria jo. Per començar, estàvem esperant el sofà i finalment ha vingut un que no tenia res a veure amb el que va dir la propietària. Ella va dir que seria d’un color beix i han portat un amb roses estampades. Molt a l’estil xinès. Per sort ens l’han canviat. Tampoc funcionava el forn fins que uns dies desprès ha vingut el tècnic a reparar-lo. Bé, una altra cosa. Finalment, pensàvem que teníem vitroceràmica i havíem comprat una paella expressament però no funcionava, no s’escalfava. Vàrem trucar a la propietària i ens ho ha aclarit tot: inducció, és una placa d’inducció. Una mica ‘pardillos’ sí que som. Algú vol una paella nova?
Parlant de ‘pardillos’... encara ho som més. La primera nit que vàrem passar a la casa no vàrem dormir molt. El motiu és que el llit era molt dur, no us ho podeu imaginar. Ens vàrem aixecar amb l’esquena dolorida per tot arreu. No ens estranya que a Xina dormin així ja que a l’altra casa també teníem un matalàs molt dur però res comparat amb aquest. Ja estava a punt de queixar-me a la propietària quan la Lailla va fer un descobriment. Es veu que vàrem dormir a la part del matalàs que va a sota, tocant al somier, la qual té una fusta. A donar-li la volta toca i la diferència va ser bestial. Menys mal.
Com que els caps de setmana tenim moltes hores lliures i aquí a Shanghai no hi ha gaire a veure i com que hem de decorar la casa, a què no sabeu a on anem? Sí, ho heu encertat, a IKEA, jeje. Ens veiem!

Bueno, empezamos bien la semana. Lailla ya trabaja. Yo de momento he hecho alguna entrevista para clases de natación pero todavía no se ha concretado nada. También he contactado con mi antiguo jefe de Beijing porque me dijo que tenía algo por ahí. A ver cómo va.
En cuanto al piso... unos pequeños, muy pequeños problemilla. Anécdotas diría yo. Para empezar, estábamos esperando el sofá y finalmente ha venido uno que no tenía nada que ver con lo que dijo la propietaria. Ella dijo que sería de un color beige y han traído uno con rosas estampadas. Muy al estilo chino. Por suerte nos lo han cambiado. Tampoco funcionaba el horno hasta que unos días más tarde ha venido el técnico a repararlo. Bueno, otra cosa. Finalmente, pensábamos que teníamos vitrocerámica y habíamos comprado una sartén expresamente pero no funcionaba, no se calentaba. Llamamos a la propietaria y nos lo ha aclarado todo: inducción, es una placa de inducción. Un poco 'pardillos' sí que somos. ¿Alguien quiere una sartén nueva?
Hablando de 'pardillos’... aún lo somos más. La primera noche que pasamos en la casa no dormimos mucho. El motivo es que la cama era muy dura, no os lo podéis imaginar. Nos levantamos con la espalda dolorida por todas partes. No nos extraña que en China duerman así ya que en la otra casa también teníamos un colchón muy duro pero nada comparado con éste. Ya estaba a punto de quejarme a la propietaria cuando Lailla hizo un descubrimiento. Se ve que dormimos en la parte del colchón que va a abajo, junto el somier, la cual tiene una maderita. A darle la vuelta toca y la diferencia fue bestial. Menos mal.
Como los fines de semana tenemos muchas horas libres y aquí en Shanghai no hay mucho que ver y como hemos de decorar la casa, ¿a qué no sabéis a dónde vamos? Sí, lo habéis acertado, a IKEA, jeje. ¡Nos vemos!

Miki Chang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada