Ara estic....

16.3.13

La foto de la setmana (73)/ La foto de la semana (73)



Reflectit
A la foto “Reflectit” podeu veure un dels innumerables conductors d’un dels innumerables ‘tricicles’ motoritzats que hi ha a Filipines, els quals et porten d’un lloc a un altre. Aquesta concretament la vaig prendre a Iloilo (m’agrada aquest nom) una de les nits del Festival Dinagyang celebrat a la mateixa ciutat. Haig de confessar que anava una mica ‘contentillo’ i vaig fer més de 50 fotos fins que una va sortit més o menys bé. El pobre taxista va aguantar sense dir-me res mirant-me de reüll de tant en tant mentre conduïa. Bé, al final li vaig donar una ‘propinilla’ per la seva paciència, je.

En la foto "Reflejado" podéis ver uno de los innumerables conductores de uno de los innumerables 'triciclos' motorizados que hay en Filipinas, los cuales te llevan de un lugar a otro. Esta concretamente la tomé en Iloilo (me gusta este nombre) una de las noches del Festival Dinagyang celebrado en la misma ciudad. Tengo que confesar que iba un poco 'contentillo' e hice más de 50 fotos hasta que una salió más o menos bien. El pobre taxista aguantó sin decirme nada mirándome de reojo de vez en cuando mientras conducía. Bueno, al final le di una  'propinilla' por su paciencia, je

Miki Dinagyang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada