Ara estic....

13.3.13

Ja tenim casa/ Ya tenemos casa



Doncs sí, ja tenim casa. Crec que vaig posar el mateix títol quan estàvem a Beijing. La veritat és que és petita i una mica cara però és molt maca i, a més, tenim terrassa. Perfecte per l’estiu que encara ha de venir. Per cert, a veure si ve ja! Es tracta de la planta baixa d’un edifici antic. No us preocupeu, està tota reformada.
Els últims tres dies hem estat dormint en un “hostel” ja que vàrem decidir que ja havíem abusat bastant de la confiança del nostre amic xinès. Ell amb poques paraules i molt diplomàticament també ens ho ha fet veure. No per ell concretament sinó pel seu company de pis. Ho comprenem perfectament.
Més coses, també tenim visat. Trenta dies més a Xina com a turistes. Em sembla que ha estat un dels visats més fàcils d’aconseguir: sol·licitar-lo, anar-lo a buscar i pagar. Per què no pot ser sempre així? Des de principis del 2013 han posat més difícil l’obtenció dels visats. Per exemple, ja no podem transformar un de turista en un de negocis en la mateixa Xina sinó que hem d’anar a Hong Kong. Intentarem aconseguir un visat de treball però no serà fàcil. Ja us explicaré...
Encara no hem donat voltes per la ciutat. Ara crec que esperarem fins a principis d’abril ja que uns amics nostres que viuen a Beijing venen a visitar-nos. I esperem que també faci millor temps. El sol, on està el sol?

Pues sí, ya tenemos casa. Creo que puse el mismo título cuando estábamos en Beijing. La verdad es que es pequeña y un poco cara pero es muy bonita y, además, tenemos terraza. Perfecta para el verano que está por venir. ¡Por cierto, a ver si viene ya! Se trata de la planta baja de un edificio antiguo. No os preocupéis, está toda reformada.
Los últimos tres días hemos estado durmiendo en un "hostel" ya que decidimos que ya habíamos abusado bastante de la confianza de nuestro amigo chino. Él con pocas palabras y muy diplomáticamente también nos lo ha hecho ver. No por él concretamente sino por su compañero de piso. Lo comprendemos perfectamente.
Más cosas, también tenemos visado. Treinta días más en China como turistas. Me parece que ha sido uno de los visados ​​más fáciles de conseguir: solicitarlo, ir a buscarlo y pagar. ¿Por qué no puede ser siempre así? Desde principios de 2013 han puesto más difícil la obtención de los visados. Por ejemplo, ya no podemos transformar uno de turista en uno de negocios en la misma China, sino que tenemos que ir a Hong Kong. Intentaremos conseguir un visado de trabajo pero no será fácil. Ya os contaré...
Todavía no hemos dado vueltas por la ciudad. Ahora creo que esperaremos hasta principios de abril ya que unos amigos nuestros que viven en Beijing vienen a visitarnos. Y esperamos que también haga mejor tiempo. El sol, ¿dónde está el sol?

Miki Chang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada