Ara estic....

9.4.13

Decisió important/ Decisión importante



Els nostres amics espanyols que viuen a Beijing ens han vingut a veure aprofitant els dies de festa que hi ha a tota Xina. Ens ha fet molta il·lusió ja que feia molt de temps que no els veiem. Per fi unes cares conegudes, je. Hem aprofitat per visitar una mica més la ciutat (el poc que hi ha per veure) i, per sort, hem tingut bons dies. Ahir ens van deixar i van continuar el seu viatge per altres ciutats del país.
Per la nostra part, després de pensar i parlar, i pensar i parlar, hem pres una decisió important: tornem a Beijing. Shanghai no ens ha acabat d’atrapar i creiem que a la capital xinesa ens anirà molt millor i estarem més a gust. Bé, era una de les condicions que ens vàrem dir abans de venir aquí, si no ens agrada, tornem.
Ara tenim una missió difícil ja que hem de trobar a un inquilí perquè es quedi la nostra casa i recuperar part del nostre depòsit. A veure si tenim sort. Us haig de confessar que la propietària del nostre pis no ens agrada gens des del primer dia i ens ho ha posat una mica complicat. La sort que vàrem tenir a Beijing no la hem tingut aquí. Bé, vaig a posar uns anuncis en algunes pàgines web.
Ah, m’oblidava, aquí teniu algunes de les poques fotos que he fet a Shanghai: Shanghai

Nuestros amigos españoles que viven en Beijing nos han venido a ver aprovechando los días de fiesta que hay en toda China. Nos ha hecho mucha ilusión ya que hacía mucho tiempo que no los vemos. Por fin unas caras conocidas, je. Hemos aprovechado para visitar un poco más la ciudad (lo poco que hay para ver) y, por suerte, hemos tenido buenos días. Ayer nos dejaron y continuaron su viaje por otras ciudades del país.
Por nuestra parte, después de pensar y hablar, y pensar y hablar, hemos tomado una decisión importante: volvemos a Beijing. Shanghái no nos ha acabado de atrapar y creemos que en la capital china nos irá mucho mejor y estaremos más a gusto. Bueno, era una de las condiciones que nos dijimos antes de venir aquí, si no nos gusta, volvemos.
Ahora tenemos una misión difícil ya que tenemos que encontrar a un inquilino para que se quede nuestra casa y recuperar parte de nuestro depósito. A ver si tenemos suerte. Os tengo que confesar que la propietaria de nuestro piso no nos gusta nada desde el primer día y nos lo ha puesto un poco complicado. La suerte que tuvimos en Beijing no la hemos tenido aquí. Bueno, voy a poner unos anuncios en algunas páginas web.
Ah, me olvidaba, aquí tienes algunas de las pocas fotos que he hecho en Shanghái: Shanghái

Miki Chang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada