Ara estic....

17.4.13

La foto de la setmana (78)/ La foto de la semana (78)



De guàrdia

Mirant les fotos de la setmana des de que he començat a penjar-les m’he adonat que no he posat gaires imatges de la Índia. Doncs bé, aquí en teniu una. La vaig fer a Pushkar, una ciutat sagrada de la regió del Rajasthan. Els homes es caracteritzen pels seus turbants, que poden ser de molts colors diferents, i pels seus bigotis. Genial.
Ja m’han entrat ganes de tornar un altra cop a aquest país ple de colors i olors. Qui sap si serà el meu pròxim viatge. Fins aleshores us deixo amb “De guàrdia”. Com podeu veure l’home estava tot orgullós de que li fes una foto i clar, no el podia defraudar, je.

Mirando las fotos de la semana desde que he empezado a colgarlas me he dado cuenta de que no he puesto demasiadas imágenes de la India. Pues bien, aquí tenéis una. La hice en Pushkar, una ciudad sagrada de la región del Rajasthan. Los hombres se caracterizan por sus turbantes, que pueden ser de muchos colores diferentes, y por sus bigotes. Genial.
Ya me han entrado ganas de volver otra vez a este país lleno de colores y olores. Quién sabe si será mi próximo viaje. Hasta entonces os dejo con "De guardia". Como podéis ver el hombre estaba orgulloso de que le hiciera una foto y claro, no podía defraudarlo, je.

Miki Mahal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada