Ara estic....

18.5.13

Quin regal!/ ¡Vaya regalo!



Després de tornar de Beijing ja m’he posat a treballar una altra vegada. Ara ja tinc visat nou i puc quedar-me al país durant un any més. Sempre i quan les autoritats xineses no em diguin el contrari. Segueixo fent classes de natació, malauradament treballant diumenges també, i a les hores lliures faig de ‘corrector d’espanyol o català de mòbils’. La veritat és que ara per ara no em falta la feina. La Lailla també ha tingut sort i començarà a treballar el dilluns que ve en una escola.
Avui tinc una mica de ressaca conseqüència de la celebració del meu aniversari. Ja ho sé, és una setmana més tard però és que estava a Hong Kong i no he pogut reunir als meus amics fins ahir mateix. El sopar i la festa van estar molt bé però el millor va ser el regal que em van fer: una volta amb helicòpter sobrevolant la Gran Muralla Xinesa. Genial. Encara haig de fixar el dia així que tranquils, ja us explicaré.
Seguim vivint a casa dels nostres amics i ja hem vist algunes cases per emancipar-nos. La veritat és que de moment no hi ha res interessant o convenient per a nosaltres. Qui sap si haurem d’augmentar el nostre pressupost ja que els pisos estan molt cars. Si volem una cosa més econòmica ens hem d’anar a viure lluny del centre, cosa que no ens agradaria ja que són zones sense ànima ni vida, com ciutats dormitori. Bé, no ens desanimem ja que ningú ens pressiona i podem estar a casa els nostres amics fins que desitgem, jeje.

Después de volver de Beijing ya me he puesto a trabajar otra vez. Ahora ya tengo visado nuevo y puedo quedarme en el país durante un año más. Siempre y cuando las autoridades chinas no me digan lo contrario. Sigo dando clases de natación, desgraciadamente trabajando domingos también, y en las horas libres hago de 'corrector de español o catalán de móviles'. La verdad es que hoy por hoy no me falta el trabajo. Lailla también ha tenido suerte y comenzará a trabajar el lunes en una escuela.
Hoy tengo un poco de resaca consecuencia de la celebración de mi cumpleaños. Ya lo sé, es una semana más tarde pero es que estaba en Hong Kong y no he podido reunir a mis amigos hasta ayer mismo. La cena y la fiesta estuvieron muy bien pero lo mejor fue el regalo que me hicieron: una vuelta en helicóptero sobrevolando la Gran Muralla China. Genial. Aún tengo que fijar el día así que tranquilos, ya os contaré.
Seguimos viviendo en casa de nuestros amigos y ya hemos visto algunas casas para emanciparnos. La verdad es que de momento no hay nada interesante o conveniente para nosotros. Quién sabe si tendremos que aumentar nuestro presupuesto ya que los pisos están muy caros. Si queremos algo más económico nos tenemos que ir a vivir lejos del centro, lo que no nos gustaría ya que son zonas sin alma ni vida, como ciudades dormitorio. Bueno, no nos desanimamos ya que nadie nos presiona y podemos estar en casa nuestros amigos hasta que deseemos, jeje

Miki Chang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada