Ara estic....

26.4.13

Començo a treballar/ Empiezo a trabajar

Vaig contactar amb el meu cap de natació de Beijing i, encara que em volia donar feina a una piscina de Shanghai, li vaig dir que tornava a la capital xinesa. He tingut sort, m’ha donat unes quantes hores per treballar. Així que comencem de nou. He tornat a veure als meus antics companys i als meus nens. M’ha fet il·lusió veure’ls de nou. Els pares m’han dit que m’han trobat a faltar, je.
'Paellita'
El temps poc a poc va millorant. Encara que no veiem el sol diàriament, la temperatura ja és més agradable. Per altra banda, la contaminació és molt alta. Només desapareix si hi ha vent. Sempre comentem el mateix, hem d’escollir entre vent o pol·lució. La veritat és que no sé com solucionaran aquest gran problema que tenen en aquesta ciutat... si es que hi ha solució...
Ja veieu, la vida es va normalitzant una altra vegada. En quant estalviem una mica començarem a buscar casa. Els nostres amics, on estem d’okupes, ens han dit que podem estar a casa seva tot el temps que necessitem. Crec que es penediran, jeje.
El cap de setmana passat ens varen convidar a menjar paella feta in-situ en un descampat al mig de Beijing. Una cosa surrealista des del meu punt de vista. La va cuinar un alacantí i el més fort és que la paellera se l’ha fet portar d’Espanya. Encara que jo no sóc molt fan d’aquest menjat tan típic, haig de confessar que estava molt bona. Com podeu veure a la foto, al menys, bona pinta tenia, no?

Contacté con mi jefe de natación de Beijing y, aunque me quería dar trabajo en una piscina de Shanghái, le dije que volvía a la capital china. He tenido suerte, me ha dado unas cuantas horas para trabajar. Así que empezamos de nuevo. He vuelto a ver a mis antiguos compañeros y a mis niños. Me ha hecho ilusión verlos de nuevo. Los padres me han dicho que me han echado de menos, je.
El tiempo poco a poco va mejorando. Aunque no vemos el sol diariamente, la temperatura ya es más agradable. Por otra parte, la contaminación es muy alta. Sólo desaparece si hay viento. Siempre comentamos lo mismo, tenemos que escoger entre viento o polución. La verdad es que no sé cómo van a solucionar este gran problema que tienen en esta ciudad... si es que hay solución...
Ya veis, la vida se va normalizando otra vez. En cuanto ahorremos algo empezaremos a buscar casa. Nuestros amigos, donde estamos de okupas, nos han dicho que podemos estar en su casa todo el tiempo que necesitemos. Creo que se arrepentirán, jeje.
El fin de semana pasado, unos amigos nos invitaron a comer paella hecha in situ en un descampado en medio de Beijing. Algo surrealista desde mi punto de vista. La cocinó un alicantino y lo más fuerte es que la paellera se la ha hecho traer de España. Aunque yo no soy muy fan de esta comida tan típica, debo confesar que estaba muy buena. Como podéis ver en la foto, al menos, buena pinta tenía, ¿no?

Miki Chang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada